بازدید استاندار از هتل ۳ ستاره ممتاز یاسوج/قول کلانتری به برادران اتابک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع پاره‌ای از مشکلات به سرمایه‌گذار هتل سه ستاره ممتاز یاسوج قول‌هایی داد.

بازدید استاندار از هتل ۳ ستاره ممتاز یاسوج/قول کلانتری به برادران اتابک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به همراه گوهرگانی معاون خود و مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل گردشگری از هتل سه ستاره ممتاز اتابک یاسوج بازدید کرده بود در جریان روند ساخت و تکمیل این مجتمع اقامتی و مشکلات سرمایه‌گذار در شهر یاسوج قرار گرفت.

این هتل در بلوار سپاه یاسوج قرار دارد و سرمایه‌گذار آن همان برادران اتابک هستند که سال‌ها در تولیدی لبنیات کوه‌گل در سراسر استان و برخی از استان‌های همجوار محصولات لبنی عرضه می‌کردند.

او به سایر مختصات این هتل اشاره کرد که در ۶ طبقه ساخته شده و یک هزار و ۳۰۰ متر مربع هم زیربنا دارد که در هفته گردشگری امسال به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

درجه این هتل سه ستاره ممتاز است که همه امکانات را در خود دارد و دارای پارکینگ به اندازه کافی است و اشتغال برای تعداد ۳۰ نفر ایجاد می‌کند.

او به استاندار قول داد که اگر با برادران اتابک همکاری کنند که بعضی‌ها همکاری نمی‌کنند و با زبان تند و طلبکارانه حرف می‌زنند؛ در ورودی آبشار یاسوج هم قادر به ساخت مجتمع بزرگ اقامتی هستند که در آن جا هم علی‌رغم پی‌گیری‌ها اجازه کار داده نشده است.

برادران اتابک از استاندار خواستند سری هم به کارخانه تولیدی کوه‌گل بزنند که با تولید مرغوب محصول و اشتغال ۱۰۰ نفر به دلیل کمک کاری و بی‌توجهی مسئولان تعطیل شده است.

یکی دیگر از دغدغه‌های آن‌ها همکاری امور مالیاتی بود که حسین کلانتری به مدیرکل دستور داد نهایت همکاری را با سرمایه‌گذار داشته باشند.

هتل ۳ ستاره ممتاز یاسوج

 

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
این هتل دارای ده اتاق بدون پارکینگ - اشتغال 10 نفر - ضمنا هنوز افتتاح نشده - وقت دنبال وام کلانه - ضمنا ساختار هتلی نداره چه جوری میشه هتل سه ستاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ -