تا پایان مهره ماه؛

۲۰ مدرسه در مناطق سیل زده خوزستان تکمیل می شود

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در مناطق سیل زده استان ۳۵ مدرسه احداثی داریم که ۲۰ مورد از آن‌ها تا پایان مهر ماه تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۱۱۳ مدرسه در سیلاب دچار آبگرفتگی شد که ۳۵ مدرسه هم اکنون در این مناطق در حال احداث است که ۲۰ مورد از آن‌ها تا پایان مهر ماه تحویل و بقیه را نیز به تدریج تا آبان و آذر ماه امسال تحویل می‌دهیم.

او افزود: برای ۷۸ مدرسه که آسیب زیادی به آن‌ها وارد شده بود، تعمیرات اساسی انجام شد که هزینه آن با خرید تجهیزات بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

قربانی بیان داشت: هزینه مدارس احداثی فوق بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است که ۴۰ میلیارد تومان آن را خیران متقبل شدند، در برخی نقاط که مدارس از بین رفته نیز از منازل استیجاری برای دانش آموزان استفاده می‌شود تا روند آموزش و تحصیل آن‌ها به تأخیر نیفتد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد: حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه خرید تجهیزات این مدارس بوده که به منظور حمایت از اشتغال استان عمدتا از کارخانه‌های درون استانی خریداری شده است و خیران با پرداخت ۴۰ میلیارد تومان ۴۰ پروژه جدید با ۱۶۰ کلاس درس در مناطق سیل زده به عنوان مدارس جدید اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/م

افزایش فضاهای آموزشی مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.