اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه برای آحاد مردم و بسیجیان در نقاط مختلف این شهرستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرامرز باوند‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت : امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا و رشادت ایثارگران در دوران دفاع مقدس است که در سخت‌ترین ایام امتحان خود را پس داده اند.

او گفت : رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عقیده و مرام حسینی به فرمان ولایت لبیک گفته و با پوشیدن لباس رزم به‌عنوان نخستین سربازان ولایت وارد میدان نبرد شدند و بدون هیچ چشم‌داشتی از نظام، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام مبارزه کردند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس ۲ دسته برنامه توسط سپاه و بسیج برگزار می‌شود که سعی شده بیشترین حجم برنامه‌های بسیج در سطح روستا‌ها برای فراگیر شدن فضای دفاع مقدس اجرا شود و بالغ بر ۱۹ برنامه عمومی در سطح شهرستان طراحی شده که برای عموم مردم اجرا خواهد شد.

او افزود: مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزاری یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه دانش‌آموزی و نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام‌آباد غرب گفت: مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، میدان تیر، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش علمی کردن کشاورزی، شعر خوانی و خاطره‌گویی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

او افزود: انقلاب اسلامی بر پایه تفکرات امام خمینی (ره) و برگرفته از نهضت و قیام امام حسین (ع) بوده است و همین امر سبب شد در دوران دفاع مقدس، دشمنان در مقابل عزم راسخ ملت ایران کاری از پیش نبرند، امروز هم می‌توانیم با بهره‌گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و با حضور مردم، استکبار را به زانو در آوریم.

باوندپور گفت: جبهه‌های جنگ دفاع مقدس با تأسی از کربلا پر از شور و شعور حسینی و معرفت است و قرار گرفتن در این فضای معنوی برای نسل جوان و مسؤولانی که در این عصر مسؤولیت می‌گیرند لازم است تا درک کنند که امنیت ما اتفاقی نیست و برای هر صندلی مسؤولیت و صیانت از وجب به وجب مرز‌های میهن اسلامی‌مان خون شهدا ریخته شده و اکنون وظیفه مسؤولان و دست‌اندرکاران کشور است که تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خدمت به مردم را در سرلوحه کارشان قرار دهند .

 

 

انتهای پیام/د

امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا و رشادت ایثارگران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.