۵ کشته و زخمی در تصادف جاده روستایی تلارم ساری

رئیس پلیس راه مازندران از واژگونی یک خودروی وانت پیکان با ۲ کشته و ۳ زخمی در جاده روستایی تلارم ساری خبر داد.

۵ کشته و زخمی در تصادف جاده روستایی تلارم ساریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده روستایی تلارم در منطقه دودانگه ساری، بلافاصله ماموران گشت پلیس راه مستقر در جاده کیاسر به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه که ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیه شب گذشته به وقوع پیوست یک خودروی پراید با ۵ سرنشین در حین تردد در این جاده به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سرهنگ قدمی با بیان این که بر اثر این حادثه ۲ نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند، گفت: سایر سرنشینان این خودرو مجروح و توسط عواملب امداد و نجات جاده‌ای به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان این که علت حادثه در دست بررسی است، افزود: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو است.

او به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ م

واژگونی وانت پیکان در ساری ۲ کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار