فرمانده سپاه نهاوند:

هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تثبیت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نهاوند گفت: روحیه خود باوری، ایثار و شهادت حاصل دفاع مقدس که دشمنان جرات تهدید کشور ایران را نداشته باشد.

هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تثبیت انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ حسن مرادی، فرمانده سپاه نهاوند صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور خاطرات و رشادت‌های مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است که باید گرامی داشته شود.

او با بیان اینکه به برکت رشادت‌های مردم در ۸ سال جنگ تحمیلی امروز ایران اسلامی در دنیا سربلند و عزتمند است، افزود: روحیه خود باوری، ایثار و شهادت حاصل از دفاع مقدس باعث شده که دشمنان جرات تهدید کشور ایران را نداشته باشد.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه با روحیه خود باوری و توجه به نیروی درون و با روحیه جهادی می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم، گفت: مسیر پر افتخار گام دوم انقلاب با قدرت ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه برای اجرا در نهاوند تدارک دیده شده است که در شهرستان اجرا می‌شود، افزود: در این هفته باید اهداف، درس‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بیان شود تا بتوانند این دوران را درک کنند.

او افزود: هفته دفاع مقدس در طول تاریخ ۴۰ سال برگ زرینی در تثبیت انقلاب اسلامی است و اگر می‌بینیم که توانسته ایم این ۴ دهه را پشت سر بگذاریم به برکت رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و هست.

انتهای پیام/ب


اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در نهاوند

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.