یزدانی: پرسپولیسی‌ها لایق برد نبودند/ به خلیل زاده فحش ندادم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برد در شهرآورد را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، اما آنم‌ها لایق این پیروزی نبودند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در رختکن استقلال اتفاق خاصی نیفتاد، اینگونه مسائل درون خانوادگی است و چیزی به بیرون درز پیدا نمی‌کند. همه بچه‌ها ناراحت بودند و از همه هواداران عذر خواهی می‌کنم.

او افزود: مشکل در همه تیم‌ها وجود دارد و مدیران باید به این موارد رسیدگی کنند. درگیری در بازی پیش می‌آید من به شجاع فحش ندادم و او دنبال خود شیرینی است و برخوردی با نعمتی هم نداشتم. امیدوارم روز‌های خوب به استقلال برگردد،حاشیه در تیم ما بسیار زیاد است و تمام تلاشمان را می‌کنیم به شرایط خوب برگردیم.


بیشتر بخوانید:  جریمه جایگزین پاداش برای استقلالی‌ها


یزدانی در پایان تصریح کرد: پوشیدن پیراهن استقلال لیاقت می‌خواهد و باید سعی کنیم دل هواداران را شاد کنیم، برد مبارک پرسپولیسی ها باشد، اما آنها لایق این برد نبودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
مشکل شما پوله که بگیرید. کار نکرده و دستمزد حرام است عزیزجان! من مسوول بودم همه شما را مجبور می کردم تا پایان فصل رایگان بازی کنید.
آخرین اخبار