پایان نخستین رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان سمنان

نخستین رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان سمنان با معرفی ایده‌های برتر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: هشت ایده استارت آپی حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به مرحله نهایی، نخستین رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان سمنان راه یافتند و از این مجموع سه ایده به‌عنوان ایده برتر معرفی شد.

او با اشاره به اینکه نخستین رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان سمنان با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به مدت سه روز برگزار شد، افزود: ۳۱ ایده در قالب گروهی مبتنی بر پتانسیل، نیاز و ظرفیت‌های موجود در استان سمنان با بارش فکری این نخبگان گرانقدر ارائه و داوری شد.

محسن مسعودیان راد خاطرنشان کرد: این استارت آپ ویکند با هدف توسعه ایده‌ها و رساندن طرح‌ها برتر اشتغال به مرحله تولید انبوه محصول برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در این استارتاپ ویکند دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت این نهاد و کارآفرینان ایده‌های کارآفرینی خود را ارائه کردند خاطرنشان کرد: داوران استانی و کشوری قضاوت از این ایده‌ها را بر عهده وبرترین ایده‌ها به مرحله پایانی راه یافتند.

انتهای پیام / م

سه ایده به‌عنوان ایده برتر استارت آپی حوزه اشتغال  استان سمنان معرفی شد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار