فریبرز گرامی:

برای آقای گلی استارت زدم/ باید بیشتر از ۳ گل به سایپا می‌زدیم

فریبرز گرامی، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اگر در حملات دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم بیش از سه گل به تیم سایپا بزنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز گرامی درمورد دو گلی که در بازی مقابل تیم سایپا برای پارس جنوبی‎جم به ثمر رساند، اظهار داشت: گلزنی برای تیم پارس‎جنوبی کاری بود که از دستم بر می‌آمد و برای آقای گلی استارت زدم! گذشته از شوخی من مدافع هستم و نمی‌توانم برای آقای گلی رقابت کنم، ولی آنقدر پاس هم‌تیمی‌هایم خوب بود که نمی‌توانستم آن توپ‎ها را گل نکنم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و موفق شدیم خیلی زود به گل برسیم. همین موضوع کمک کرد در ادامه کار عملکرد بهتری داشته باشیم. البته می‌توانستیم بیشتر از سه گل هم به حریف بزنیم، ولی آنها در اواخر بازی فشار زیادی آوردند و موفق شدند دو بار دروازه‎مان را باز کنند. شانس هم آوردیم وگرنه بازی به تساوی کشیده نشد چون یک توپ هم به تیر دروازه تیم ما برخورد کرد.

مدافع تیم فوتبال پارس‎جنوبی با اشاره به کسب سه امتیاز بازی با تیم سایپا تصریح کرد: تیم ما در هفته‌های قبل بازیکنان مصدومی داشت و همه بازیکنان در اختیار تیم نبودند. در دو بازی اخیر همه اعضای تیم در اختیار کادرفنی هستند و دست فراز کمالوند برای انتخاب باز است. از طرفی، بچه‎ها هماهنگ‌تر شده‎اند و فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر شویم. با این حال سه امتیاز بازی مهم است که ما موفق شدیم این سه امتیاز را کسب کنیم.

گرامی در پایان خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل و از همان دیدار با تیم پرسپولیس، بازی‌های خوبی انجام دادیم و شاید تنها مشکل این بود که امتیازات کامل را نمی‌گرفتیم، ولی در بازی با سایپا به همه اهداف‎مان رسیدیم و از این پس بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار