۴۴۲ روستای محروم کرمان تحت پوشش معین‌های اقتصادی

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ، برای بررسی فعالیت معین های اقتصادی استان، امروز در تهران تشکیل جلسه داده است .

۴۴۲ روستای محروم کرمان تحت پوشش معین‌های اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تشریح فعالیت شرکت‌های معین اقتصادی استان کرمان گفت: ۲۶ شرکت بزرگ به عنوان معین اقتصادی مناطق محروم استان فعالیت می‌کنند که تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان در ۱۹۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان سرمایه گذاری کرده اند.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۱۲ هزار شغل در استان ایجاد می‌شود افزود: هم اکنون ۴۴۲ روستا در استان کرمان تحت پوشش فعالیت معین‌های اقتصادی قرار دارند و فعالیت معین‌های اقتصادی باعث ارتقای روحیه مشارکت اقتصادی در سطح استان شده است.

 فدایی استاندار کرمان هم در این نشست با تقدیر از فعالیت معین‌های اقتصادی برای کمک به توسعه استان کرمان گفت: متاسفانه عملکرد و تاثیرگذاری معین‌های اقتصادی یکسان نبوده است و با به اشتراک گذاشتن تجربه معین‌های موفق، امیدواریم فعالیت همه معین‌های اقتصادی تقویت شود.

نشست یکروزه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با محوریت معین‌های اقتصادی استان از صبح امروز در تهران آغاز به کار کرده است و تا عصر امروز ادامه دارد. در این نشست گزارش عملکرد ۲۶ معین اقتصادی در استان بررسی می‌شود.

به ابتکار استانداری کرمان، ۲۶ شرکت بزرگ صنعتی، معدنی و خدماتی فعال در استان، موظف شده اند به عنوان معین اقتصادی، طرح‌های محرومیت زدایی در برخی روستا‌ها یا شهر‌های کوچک استان را پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/س

بررسی فعالیت معین های اقتصادی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار