فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان گفت: کلاس آموزش دفاع شخصی برای پرسنل این یگان حفاظت برگزار شد.

سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برابر دستورالعمل آموزش و ارتقاء توانمندی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، این فرماندهی با هماهنگی و تعاملی که با معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی صورت داد، کلاس آموزش دفاع شخصی را به منظور ارتقای سطح آمادگی جسمانی و رزمی کارکنان در راستای مأموریت‎های محوله برپا کرد.

او افزود: در سالن ورزشی شهدای نیروی انتظامی و برای کارکنان کادر و سربازان امریه و عادی برگزار شد افزود: در این دوره، آموزش‎های مقدماتی دفاع شخصی از جمله رهایی، دست‎بند زدن، حمل متهم، دفاع در برابر چاقو، دفاع در مقابل ضربات پا و آشنایی با فنون دفاع شخصی به منظور استفاده بهینه به حاضران در کلاس ارائه شد.

سرهنگ مکناوی بیان داشت: برای همه حاضران در دوره گواهی آموزشی صادر خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان تصریح کرد: نیرو‌های یگان حفاظت فقط نگهبان ساده آثار تاریخی نیستند و برپایی این دوره‎های آموزشی، به هرچه توانمندشدن پرسنل برای بروز خطرات احتمالی و مقابله با جرائم میراثی کمک خواهد کرد.

 این دوره آموزشی با مربیگری سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی  خوزستان و دارنده دان ۶ جودو و مربی درجه یک دفاع شخصی برگزار شد.

انتهای پیام/م

افزایش مهارت های یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.