انجام مصاحبه زبان انگلیسی راهنمایان تور و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی استان خوزستان از برگزاری مصاحبه زبان انگلیسی راهنمایان تور و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان خبر داد.

غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مصاحبه زبان انگلیسی از راهنمایان تور و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان برگزار شد.

او افزود: این مصاحبه تخصصی برای ۱۹ نفر داوطلب با حضور ۲ ممتحن استانی، نماینده کانون راهنمایان تور استان، نماینده حراست و کارشناس آموزش گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان از ساعت ۸ تا ۱۳ در محل سالن جلسات این اداره‎کل برگزار گردید.

به گفته شجاعی، این مصاحبه همچنین برای ۱۳ نفر دواطلب در محل مؤسسه سهند اعتماد اروند در خرمشهر نیز توسط داوران بومی استان برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: معاونت گردشگری استان برای رفاه حال فراگیران تصمیم گرفته است مصاحبه‎های تخصصی را به جای متمرکز نمودن روی مرکز استان در شهر‌هایی که دارای مؤسسه آموزشی گردشگری است برگزار نماید و داوطلبان این شهرستان‎ها در آموزشگاه‎های شهرستان خود مصاحبه را انجام دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: در این فرآیند که آموزش معاونت گردشگری استان برای رفاه حال فراگیران استان در نظر گرفته، داوطلبان بدون هیچ دغدغه‎ای می‎توانند با برنامه‎ریزی مناسب در هر کدام از تاریخ‎هایی که تا پایان سال به آن‎ها اعلام شده شرکت کنند و درصورت قبول نشدن در همین امسال دوباره شانس شرکت در مصاحبه را خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری آزمون ویژه راهنمایان تور‌های گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.