سخنگوی شرکت راه‌آهن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

۴ کشته در حادثه قطار تهران - زاهدان /مسیر ریلی این خط تا اطلاع بعدی مسدود است

سکری گفت: در حادثه خروج قطار تهران - زاهدان از ریل، ۴ نفر کشته و ۳۵ نفر مصدوم شده‌اند.

حادثه قطار تهران - زاهدان ۳ کشته داشت / مسیر قطار تهران - زاهدان فعلا مسدود استصادق سکری سخنگوی شرکت راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه قطار مسافری تهران - زاهدان امروز بعدازظهر در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه از ایستگاه زاهدان حرکت کرد، اما متأسفانه در بلاک نرسیده به ایستگاه راه‌آهن شورو دچار حادثه شد.

او ادامه داد: در این حادثه ۵ واگن قطار مسافری از خط خارج شد و متأسفانه ۳۵ نفر زخمی و ۴ نفر کشته شدند.

سکری اظهار کرد: بلافاصله تیم اورژانس و کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن به این محل اعزام شدند و مسافران را جابه‌جا و مصدومان را به بیمارستان اعزام کردند.

سخنگوی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه بلافاصله ستاد مدیریت بحران تشکیل شده است و اعضای کمیسیون راه‌آهن برای بررسی اولیه به محل اعزام شدند.

او افزود: خط ایستگاه راه‌آهن تهران - زاهدان هم‌اکنون مسدود است و همکاران فنی ما در حال بازگشایی مسیر بسته شده و خارج‌سازی واگن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: خروج قطار مسافری خرمشهر- تهران از ریل/ این حادثه تلفاتی نداشته است


سکری افزود: امیدواریم با همکاری همکاران و نیرو‌های امدادی بتوانیم این خط را بازگشایی کنیم، اما مسافران این قطار با اتوبوس به زاهدان در حال انتقال هستند.

وی ادامه داد: کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن در حال بررسی دلیل این حادثه است که امیدواریم تا ساعاتی دیگر نتیجه آن مشخص شود.

عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه قطار زاهدان به تهران به پایان رسید


روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران  در این خصوص طی اطلاعیه ای اعلام کرد: عملیات امداد رسانی به مسافران قطار زاهدان - تهران که در منطقه شورو زاهدان دچار سانحه شده بود، هم اکنون به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، هم اکنون ماموران اداره کل راه آهن جنوب شرق در محل حادثه در حال جمع آوری واگن های سانحه دیده هستند تا عملیات بازگشایی محور ریلی زاهدان - تهران آغاز شود.

قطار مسافری زاهدان - تهران به شماره ۷۲۵ در منطقه شورو زاهدان ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) از خط خارج شد که طبق اطلاعات دریافتی از اورژانس کشور، متاسفانه ۳۵ نفر از مسافران این قطار مصدوم و ۴ نفر از هموطنان ما نیز در این حادثه، جان خود را از دست دادند.

علت بروز این حادثه توسط کمیسیون رسیدگی به سوانح منطقه زاهدان و کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی است که متعاقبا در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار