نطق تاریخی رهبرانقلاب درباره جنایات آمریکا علیه ایران + فیلم

ویدئویی از نطق تاریخی رهبرانقلاب در مجمع عمومی سازمان ملل درباره ادعانامه‌ ایران علیه آمریکا و بیان جنایات آمریکا علیه ایران را مشاهده می‌کنید.

نطق تاریخی رهبرانقلاب درباره جنایات آمریکا علیه ایران در سازمان ملل +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رئیس جمهور وقت ایران اسلامی، روز ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ برای شرکت در چهل و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تهران را به قصد نیویورک ترک کرد. اهمیت این سفر در این بود که برای نخستین‌بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یک مقام رسمی جمهوری اسلامی در سطح ریاست جمهوری، در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کرد. ایشان ضمن ایراد سخنرانی در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ملاقات‌هایی نیز با دبیرکل سازمان ملل و رؤسای دیگر کشور‌ها داشتند.

آیت‌الله خامنه‌ای در روز ۳۱ شهریور ۱۳۶۶، نطق تاریخی و مهمی را در چهل و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل ایراد کردند و در آن به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با جنگ تحمیلی عراق و جنایات آمریکا علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل پرداختند.

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای ویدئویی از نطق تاریخی رهبرانقلاب در مجمع عمومی سازمان ملل درباره ادعانامه‌ ایران علیه آمریکا و بیان جنایات آمریکا علیه ایران را منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.