نصرتی: یکی از سخت‌ترین دوره‌های انتخابی المپیک را در پیش داریم/ حواشی تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد

بازیکن سابق تیم ملی نسبت به قرعه کشی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همگروه شدن تیم ملی فوتبال امید ایران با ازبکستان، کره جنوبی و چین در رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: ایران در گروه فوق العاده سختی قرار گرفته است. هر سه حریف سرمایه گذاری زیادی روی تیم‌های پایه خود کرده اند. چین برای درخشش در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که میزبان مسابقات است روی تیم امیدش تمرکز کرده است. کره جنوبی هم که همواره تیم قدرتمندی در رده سنی زیر ۲۳ سال داشته و ضمن حضور متوالی در المپیک بار‌ها قهرمان رقابت‌های آسیایی شده است.

نصرتی: یکی از سخت‌ترین دوره‌های انتخابی المپیک را در پیش داریم/ حواشی تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد

یکی از سخت‌ترین دوره‌های انتخابی المپیک را پیش رو داریم

او افزود: ازبکستان هم تیم فوق العاده قوی‌ای دارد. این تیم به تازگی در ۲ بازی دوستانه ایران را شکست داد و حتی نتیجه عجیب چهار بر یک را رقم زد. اگر یادتان باشد تیم ملی بزرگسالان ایران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ در یک بازی دوستانه خانگی تنها با یک گل همین تیم امید ازبکستان را شکست داد. اعتقاد دارم با این قرعه یکی از سخت‌ترین دوره‌های انتخابی المپیک را پیش رو داریم. برگزاری مسابقات در تایلند هم به سود چین و کره جنوبی است چرا که با شرایط آب و هوایی کشور میزبان هماهنگ‌تر هستند.

تیم ملی امید ایران به هم ریخته است

سرمربی تیم گل ریحان البرز تصریح کرد: با وجود پتانسیل خوبی که تیم امید از لحاظ بازیکن دارد اختلاف نظر، تحول و اتفاق‌های زیادی در این تیم افتاده است. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که دست کم در این ۳ - ۴ ماه باقی مانده تا شروع مسابقات مشخص شود امور تیم ملی امید ایران با چه کسی است. در طول هفته‌های اخیر مشخص نبوده مسئولیت تیم امید با فرهاد مجیدی است یا اکبر محمدی و حمید استیلی. همین امر نشان از به هم ریختگی تیم می‌دهد. معلوم نشد آخر قرارداد امید نمازی به عنوان مربی تیم ملی امید امضا شد یا خیر.

حواشی تیم امید تمرکز بازیکنان را هم از بین می‌برد

نصرتی درباره شانس تیم ملی امید برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد، اما ترکیب اصلی اش مشخص نیست و باید زودتر بین بازیکنان هماهنگی ایجاد کرد. باید شرایطی برای آسوده خاطر تمرین کردن تیم به وجود بیاید. بازیکنان هم حواشی را رصد می‌کنند، اتفاق‌های اخیر تمرکز آن‌ها را هم از بین می‌برد. زمان بازیگری خودم در تیم ملی امید که شرایطش از هر لحاظ نسبت به تیم فعلی بهتر بود، نتوانستیم به المپیک صعود کنیم، اما امیدوارم صرف نظر از تمام مشکلات بتوانیم این کار را انجام داده و طلسم ۴۴ ساله را بشکنیم.

نصرتی: یکی از سخت‌ترین دوره‌های انتخابی المپیک را در پیش داریم/ حواشی تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد

نتایج تیم ملی امید در بازی‌های تدارکاتی روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد

بازیکن سابق تیم‌های ملی فوتبال امید و بزرگسالان ایران درباره نتایج ضعیف تیم امید در بازی‌های دوستانه بیان کرد: هر چند نتیجه در بازی‌های دوستانه اهمیت خاصی ندارد و اگر ما ۱۰ گل به حریف تدارکاتی بزنیم یا از آن تیم ۱۰ گل بخوریم از لحاظ نتیجه چیزی را از دست نمی‌دهیم، اما شکست‌هایی مانند باخت ۴ بر یک مقابل ازبکستان ۱۰۰ درصد روی روحیه بازیکنان جوان تیم ملی امید تاثیر می‌گذارد چرا که اگر در کوچه هم یک بازی فوتبال را ببازید ناراحت می‌شوید.

تاج وظیفه دارد اختلاف نظر‌ها در تیم ملی امید را حل کند

نصرتی درباره لزوم ایجاد همدلی بین اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم ملی امید گفت: تا جایی که من اطلاع دارم کمیته ملی المپیک امور تیم امید را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده است و در این وضعیت مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون وظیفه دارد با برگزاری جلسه این اختلاف نظر‌ها را حل کند. باید با همیت و وفاق ملی دور جدید تمرینات تیم ملی امید شروع شود تا در سایه این اتحاد تیم ما بتواند به المپیک برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار