ترامپ برای فرار از رسوایی اخیرش به انجمن ملی اسلحه آمریکا پناه برد

روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا برای فرار از عواقب رسوایی اخیر سیاسی خود، به منظور دریافت حمایت مالی از انجمن ملی اسلحه این کشور، با رئیس آن دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه با وین لاپیر، رئیس انجمن ملی اسلحه آمریکا (ان‌.آر.ای)، دیدار کرد تا درباره اینکه چطور این سازمان می‌تواند کمک مالی به وی داشته باشد تا او از خود در مواجهه با رسوایی جدید دفاع کند، بحث کند.

بر اساس این گزارش، لاپیر در این دیدار درخواست کرد کاخ سفید «بازی‌ها» بر سر طرح‌های کنترل اسلحه را «متوقف کند».  وی تلاش کرد در این دیدار ترامپ را به صرف نظر کردن از اقداماتی ترغیب کند که برای بررسی سابقه افراد قبل از خرید سلاح دنبال می‌شود و ترامپ گفت ممکن است از این خواسته حمایت کند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، این هفته آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را بر سر درخواست کمک از یک دولت خارجی اعلام کرد. ترامپ هر گونه تخلفی در تماس تلفنی خود با رئیس جمهور اوکراین را انکار کرده است.

در همین حال انجمن ملی اسلحه آمریکا نیز در هفته‌های اخیر با یکسری رسوایی‌ها مواجه بوده است. دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گزارشی را منتشر کردند که در آن آمده است این سازمان پیش از انتخابات ۲۰۱۶ از طریق وکیل خود «به یک دارایی خارجی» برای روسیه تبدیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار