درس عبرتی که یک زن به راننده متخلف اتوبوس داد + فیلم

راننده زن شجاع با پافشاری بر حق خود درس عبرت آموزی به یک راننده متخلف اتوبوس داد.

درس عبرتی که راننده زن به راننده متخلف اتوبوس داد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک زن اسکوترسوار هندی در مقابل یک اتوبوس قرار گرفته است و راننده آن را مجبور به حرکت در خط صحیح می‌کند به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی این کشور تبدیل شده است. این زن اسکوترسوار اهل کرالا هند پس از آنکه مشاهده کرد راننده متخلف اتوبوس در خط اشتباه در حال حرکت به سمت اوست به جای آنکه از مقابل اتوبوس کنار برود تصمیم گرفت در مقابل آن توقف نماید.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است پافشاری این زن شجاع و نترس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پافشاری این زن،  راننده اتوبوس را مجبور به تغییر مسیر می‌کند و او وارد خط صحیح خود در خیابان می‌شود. انتشار این ویدئو در توییتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آنها عمل شجاعانه این زن هندی را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران با انتشار این ویدئو در کپشنی نوشت: " وقتی شما بر حق باشید این بر حق بودن به شما قدرت می‌دهد. این زن اسکوترسوار با پافشاری بر حق خود راننده را مجبور به تغییر مسیر کرد."

انتهای پیام/

جسارت زن موتورسوار تحسین کاربران را برانگیخت

برچسب ها: راننده ، زن ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سارا شول را یادتون میاد که جلوی لدر اسرائیلی ایستاد و شهید شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
احسنت مردم باید خود قانون را رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
تو فرانسه هم موتورسیکلت سوارها، آینه بغل خودروهایی که بین خطوط حرکت میکنند را میشکنند و به همین دلیل کمتر رانندگان بین خطوط حرکت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
روی خطوط نه بین خطوط