بیرانوند: یکسری حرف‌ها را نمی‌شود بیان کرد/ اگر کمیته انضباطی هواداران تراکتور را محروم می‌کرد آن‌ها از این اتفاق درس می‌گرفتند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با ماشین سازی تبریز اظهاراتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی بیان کرد: ابتدا به اعضای تیم و هواداران این برد را تبریک می‌گویم، زیرا اگر بازی به پنالتی می‌رفت، شرایط سخت می‌شد، اما خداراشکر وحید امیری گل برتری را زد.

او افزود: یکسری حرف‌ها را نمی‌شود بیان کرد. من چندین بار است که به اینجا می‌آیم و یکسری اتفاقات رخ می‌دهد. من پنج بار در مصاحبه‌هایم این اتفاقات را نادیده گرفتم، اما وقتی شما از صحنه، فیلم می‌گیرید و پخش می‌کنید خودش گویای همه چیز است. به‌هرحال این هواداران برای لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه می‌آیند و دوست دارند ملی‌پوشان را از نزدیک ببینند. من هم می‌خواهم تمام تمرکزم روی فوتبالم باشد و به حواشی کاری نداشته باشم، اما وقتی کمیته انضباطی بعد از بازی پرسپولیس برابر تراکتور در تبریز هواداران آن‌ها را به دلیل فحاشی محروم کرده و بعد از ۱۲ ساعت می‌بخشد، نتیجه‌اش همین می‌شود که این هوادار اطمینان پیدا می‌کند که محروم نخواهد شد و به فحاشی‌ها ادامه می‌دهد!


بیشتر بخوانید: علیپور و طلسم ۴۷۶ دقیقه گل نزدن!


بیرانوند ادامه داد: صاحب ۲ باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی یک نفر است و البته من برای باشگاه ماشین‌سازی که قدمت زیادی دارد، احترام زیادی قائلم هستم. درست است که پرسپولیس و استقلال هم در پایتخت یک مالک دارند، اما اینجا موضوع فرق می‌کند. ماشین‌سازی و تراکتور تیم‌های خصوصی هستند و هوادران‌شان هم یکی هستند. قطعا اگر کمیته انضباطی هواداران تراکتور را محروم می‌کرد آن‌ها از این اتفاق درس می‌گرفتند. به خاطر شرایط تیمم ترجیح می‌دهم راجع به خیلی مسائل سکوت کنم، اما وقتی می‌بینم بازیکنان و هواداران دو تیم بزرگ پایتخت را به آن شکل محروم می‌کنند، تصور می‌کنم می‌خواهند بگویند قدرت این کار را دارند و از این راه می‌خواهند هواداران تیم‌های دیگر درس عبرت بگیرند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران تبریزی که اصرار داشت در ورزشگاه آزادی بیشتر فحاشی می‌شود، تصریح کرد: من هرگز چنین صحنه‌هایی را که امروز دیدم، در ورزشگاه آزادی ندیده‌ام. اولین جایی بود که به چشم دیدم هواداران اصلاً کاری به تیم‌شان نداشتند و در تمام ۱۰۱ دقیقه بازی فقط فحاشی می‌کردند.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند پس از دیدار با ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۱:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
کلا سازمان لیگ و کمیته داوران کار سختی پیش رو دارند. تیم شما نیز گل نزن است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ورزشگاه تبریز اصلا شرایط و لیاقت میزبانی لیگ برتر را ندارد حتما باید اتفاق خونینی بیفتد تا کمیته انضباطی و شورای تامین وارد عمل شوند
آخرین اخبار