کارشناسان بی‌بی‌سی فارسی:

سازمان منافقین از آب گل آلود ماهی می‌گیرند + فیلم

یکی از کارشناسان بی‌بی‌سی فارسی اعلام کرد که سازمان منافقین مثل همیشه قصد داشته است از آب گل آلود ماهی بگیرد که این بار هم با مواجه شد.

سازمان منافقین از آب گل آلود ماهی می‌گیرندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش پهپادهای یمنی توانستند با نشانه گرفتن تأسیسات آرامکو عربستان، بخشی از این پالایشگاه را مورد هدف قرار دهند. این اقدام یمنی‌ها با واکنش‌های متفاوتی از سوی سازمان‌های مختلف بین‌المللی همراه شد.

در این میان سازمان تروریستی مجاهدین خلق که دشمنی آن با جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است، تلاش کرد تا با برپایی کنفرانس مطبوعاتی اعلام کند که ایران هم در این حمله دست داشته است. این درحالی است که منافقین نتوانستند هیچ سندی در خصوص دست داشتن ایران در این حمله ارائه کنند و ادعای آن‌ها در همان ابتدا رد شد.

به تازگی میثم به‌روش یکی از کارشناسان شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گفتگویی زنده در خصوص این تلاش گروهک تروریستی منافقین برای متهم کردن کشورمان توضیح داد: سازمان منافقین با متهم کردن ایران به حمله علیه تأسیسات نفتی عربستان، در حال ماهیگیری از آب گل آلود است. آن‌ها بلندگوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی بودند و خودشان عملا کشفی ندارند.

در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: کارشناس ، آرامکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار