علیزاده: قراردادم را برای یک سال دیگر با شهرداری سیرجان تمدید کردم

ملی پوش فوتبال بانوان گفت: امسال هم قرار است برای تیم شهرداری سیرجان بازی کنم و قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

زهرا علیزاده ملی پوش فوتبال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قرار است در فصل پیش رو باز هم برای تیم فوتبال شهرداری سیرجان بازی کنم، من قراردادم با این تیم را تمدید کردم و اکنون تمرینات سختی را در پیش گرفته ایم. امسال برای قهرمانی می‌جنگیم و خیلی جدی کار را از همین حالا دنبال می‌کنیم تا در آخر به نتیجه مطلوب و دلخواه خودمان برسیم.

او تصریح کرد: آن طور که از اخبار نقل و انتقالات به نظر می‌رسد، بازیکنان خوب لیگ در تیم‌های مختلف پخش شده اند و با این حساب خیلی از تیم‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی شانس بیشتری دارند. هدف ما هم رسیدن به سکوی اولی است و به کسب چنین نتیجه‌ای فکر می‌کنیم، اما امیدوارم لیگ بانوان امسال بدون هرگونه حواشی دنبال شود.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


نیاز به حمایت بیشتری داریم

علیزاده افزود: هنوز آن طور که شایسته است از لیگ بانوان حمایت نمی‌شود، ما نیاز به توجه بیشتری از سمت مسئولان داریم. متاسفانه وجود دارند افرادی که هنوز نمی‌دانند در ایران برای فوتبال بانوان لیگ برگزار می‌شود و ما در این زمینه حتی تیم ملی داریم. مردم خیلی از دختران فوتبالیست را نمی‌شناسند. اگر حمایت مسئولان ذی ربط زیاد شود ما در کانون این توجهات پیشرفت می‌کنیم وگرنه ما از سمت دیگری حمایت نمی‌شویم.

در تیم ملی با حان و دل بازی می‌کنیم

ملی پوش کشورمان در ادامه گفت: ما در تیم ملی با تمام جان و دل بازی می‌کنیم و از هیچ چیزی فروگذار نمی‌شویم، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها باید در این زمینه حمایت بیشتری هم از ما بکنند متاسفانه هستند تیم‌ها و باشگاه‌هایی که وقتی بازیکنشان به اردو تیم ملی دعوت نی شود با رفتن او به اردو مخالفت می‌کنند و مانع این امر می‌شوند.

امکانات ما با آقایان تفاوت زیادی دارد

علیزاده تصریح کرد: تفاوت زیادی بین امکانات ما با آقایان وجود دارد، اما باز هم خدارا شکر در تیم سیرجان احساس خوبی دارم و این باشگاه توجه زیادی به بازیکنان خانمش دارد.

هدف سرمربی ما جوان گرایی است

او افزود: هدف سرمربی تیم ما همیشه روی بحث جوان گرایی بوده و حتی به بازیکنان کم سن و سال هم میدان و بازی می‌دهد. ما در ترکیب تیم بازیکنانی داریم که سن آن‌ها فقط ۱۶-۱۷ سال است. در تیم ملی هم چنین مواردی را شاهد هستیم که گاهی از رده جوانان برای رده بزرگسالان بازیکن می‌آورند. من در پایان دوست دارم بگویم که فوتبال بانوان امروز بیشتر از هر زمانی برای پیشرفتش نیازمند حمایت مسئولان است.


بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار