رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری ۳ متهم و مقادیر زیادی قرص و مکمل‌های بدن سازی قاچاق خبر داد.

کشف مکمل‌های بدن سازی قاچاق از پاتوق شمال تهرانبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجتبی سهرابی منش گفت: هفتم مهرماه امسال با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد به یک واحد آپارتمان ساختمان مسکونی به طور مرتب در رفت و آمد هستند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گفت و تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که افرادی شرکتی در پوشش یک واحد منزل مسکونی افتتاح کرده اند و در حال فعالیت هستند که در تحقیقات بعدی مشخص شد این افراد در حال فروش تعدادی دارو و قرص‌های بدن سازی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی مشخص شد که این شرکت قرص و مکمل‌های قاچاق و غیر بهداشتی را به مردم عرضه می‌کند و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان صادر شد.

کلانتر محله تجریش با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم زن و ۲ متهم مرد دستگیر شدند، گفت: در بررسی از این محل ۱۵ هزار و ۵۰۰ قوطی قرص و آمپول‌های غیر مجاز و قاچاق که فاقد فاکتور خرید و مجوز‌های گمرکی بود، کشف و کلیه اموال کشف شده با ۳ دستگاه کامیون به محل کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار