خراسان رضوی رتبه چهارم کشور در سامانه سماح/شمار متقاضیان خراسانی به ۱۵۰ هزار نفر رسید

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۴۷ هزار و ۱۳۱ متقاضی شرکت در پیاده روی اربعین تاکنون از خراسان رضوی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدصادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۳۶۹ نفر در کشور برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند که از این میزان ثبت نام یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۴۹۹ نفر قطعی شده است.

او ادامه داد: تهران با حدود ۲۷۷ هزار نفر،  خوزستان با ۱۸۵هزار نفر و اصفهان با ۱۵۳ هزار نفر ثبت نام کننده رتبه‌های اول تا سوم کشور در این زمینه را کسب کرده اند و در این رتبه بندی  خراسان رضوی رتبه چهارم کشور را دارد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون برپایی ۸۷ موکب در کشور عراق توسط خراسان رضوی برای پذیرایی از زائران حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین قطعی شده است.

براتی افزود: تا کنون ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۲۵۰ نفری اسکان و ۵۵۴ هزار تغذیه برای زائران خراسان رضوی در این سفر زیارتی قطعی شده است.

او تصریح کرد: زائران متقاضی برای تشرف پیاده به کربلا و زیارت بارگاه مطهر حضرت امام حسین (ع) در روز اربعین در سامانه سماح ثبت نام و ساماندهی می‌شوند.
 
انتهای پیام//ج.ر

 

برپایی ۸۷ موکب در کشور عراق توسط خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.