عامل هدایت پهپاد جنجال ساز در لیگ اروپا مشخص شد

هواداران ارمنی فوتبال مسئولیت هدایت پهپاد حامل پرچم ارمنستان در دیدار دودلانژ لوکزامبورگ و قره باغ از جمهوری آذربایجان را برعهده گرفتند.

لیگ اروپا؛ عامل هدایت پهپاد جنجال ساز مشخص شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران متعصب ارمنی با انتشار پیامی در فیس بوک مسئولیت به اهتزاز درآوردن پرچم ارمنستان بر فراز ورزشگاه لوکزامبورگ در جریان دیدار دودلانژ لوکزامبورگ و قره باغ جمهوری آذربایجان را برعهده گرفتند.

در جریان این دیدار گروه A که روز پنجشنبه در لوکزامبورگ در ورزشگاه بارثل برگزار شد، در حالی که بازی در نیمه اول با نتیجه ۲بر صفر به نفع میهمان در جریان بود، پس از گل دوم تیم آذربایجانی، یک پهپاد با پرچم جمهوری ارمنستان بر فراز میدان ظاهر شد. بازی حدود ۲۰ دقیقه متوقف شد و پس از آن مسابقه از سر گرفته شد.

یوفا گفته است که گزارش مسابقه را بررسی می‌کند و تصمیم می‌گیرد که آیا پرونده انضباطی را به جریان بیندازد یا نه. فدراسیون فوتبال آذربایجان (AFFA) در رابطه با این واقعه به یوفا شکایت کرده است.

"اولتراها" یا همان هواداران افراطی ارمنی قبل از بازی خواستند تا مسابقه را به دقت زیر نظر بگیرند. پس از بازی پیام ضبط شده‌ای فاش کرد که این اقدام توسط هواداران ارمنی بلژیک ترتیب داده شده است.


بیشتر بخوانید: 

پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد

توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان/پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
این حرکات بچگانه نشان از حقارت است و بیانگر آن است که طرف خود را در حال باخت در همه زمینه ها میداند
آخرین اخبار