بهره مندی مددجویان کمیته امداد شادگان از خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای

مشاور و مددکار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان از بهره مندی مددجویان کمیته امداد این شهرستان از خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای رایگان خبر داد.

زینب میاحی، مشاور و مددکار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان در تشریح خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای ارائه شده به مددجویان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۱۰۳ نفر از مددجویان کمیته امداد شادگان از خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی، روانشناسی و امور خانواده بهره‌مند شدند.

او افزود: خدمات مشاوره ازدواج به ۵۳ مددجو، مشاوره تحصیلی به ۱۹ نفر مددجو، مشاوره روانشناسی به ۸ نفر و مشاوره امور خانواده به ۲۳ نفر از مددجویان تحت پوشش این شهرستان ارائه گردید.

بهره مندی مددجویان کمیته امداد شادگان از خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای

میاحی بیان داشت: مهارت‌های بیش از ازدواج ویژه نوعروسان، فرزند پروی ویژه زنان سرپرست خانوار و ازدواج مجدد ویژه مطلقه‌ها از جمله خدمات مشاوره‌های گروهی به مددجویان به شمار می‌رود.

به گفته مشاور و مددکار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان کارگاه‌های آموزشی در دهستان حسینی با موضوعات مهارت‌های زندگی (امید به زندگی و خوش بینی)، آداب همسرداری و فرزند پروری، پیشگیری از اعتیاد، کنترل خشم و کاهش استرس و اضطراب برگزار شده است.

بهره مندی مددجویان کمیته امداد شادگان از خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای

این مقام مسئول اذعان داشت: مشاوره‌های فردی در منزل و چهره به چهره و حضور در مناطق سیل زده و مشاوره‌های فردی و گروهی از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، نمایشگاه ۲ روزه پیشگیری از اعتیاد و مواد روانگردان ویژه تمام مقاطع سنی مختلف در کمیته امداد شهرستان شادگان برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
مشاوره یعنی // پول بهشون نمیدن // فقط تا دلت بخواد باهات حرف میزنن