بهره برداری همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مرحله دوم همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر با همت خیران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله دوم همراه سرای بیمارستان شهید رجایی بابلسر به همت خانواده مرحوم حق نواز و جمعی از خیران و با حضور رئیس دانشگاه، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، امام جمعه و فرماندار بابلسر، رئیس بیمارستان شهید رجایی و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه این مراسم گفت: بیش از ۶۵ درصد مراجعان به بیمارستان شهید رجایی بابلسر غیرمنطقه‌ای و ۱۵ درصد مراجعان غیر مازندرانی هستند.

او افزود: وی افزود: به دلیل کثرت مراجعه و جهت رفاه حال همراهان بیماران ساخت مرحله دوم همراه سرا از ضروریات این بیمارستان بود که به همت خیران به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در دو سال گذشته در بخش‌های مختلف به شکل نقدی و تجهیزاتی در دانشگاه علوم پزشکی بابل جذب شده است.

جلالی با بیان اینکه در راستای اولویت ها، برنامه‌ها و نیاز دانشگاه، خیران و نیکوکاران نیک اندیش ورود پیدا کردند، افزود: در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در عرصه سلامت، طرح‌های عمرانی در این دانشگاه در حال ساخت و اتمام است که بهزودی شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

هزینه ۱۰ میلیارد ریالی برای ساخت مرحله دوم همراه سرای بیمارستان

شریف پور رئیس بیمارستان شهید رجایی بابلسر هم در این مراسم گفت: مرحله اول همراه سرای بیمارستان در سال ۹۳ با ۱۱ واحد اقامتی و مرحله دوم با ۱۰ واحد اقامتی به بهره برداری رسید.

او افزود: مبلغ ساخت و تجهیز مرحله دوم همراه سرای این بیمارستان که به همت خانواده مرحوم حق نواز و جمعی از خیرین انجام گرفت، بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

شریف پور گفت: بیمارستان شهید رجایی بابلسر یکی از بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: علوم پزشکی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.