سواحل سیستان و بلوچستان بارانی است

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: سواحل سیستان و بلوچستان براساس پیش بینی‌ها امروز /شنبه/ بارانی و ادامه این وضعیت تا روز دوشنبه محتمل است.

سواحل سیستان و بلوچستان بارانی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدرضا سالاری‌فنودی رئیس اداره هواشناسی چابهاراظهار داشت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در نیمه جنوبی، ارتفاعات مرکزی و برخی نقاط سواحل رگبار باران، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای تداوم دارد.

او بیان کرد: امروز با تقویت سامانه بارشی در نواحی جنوبی و مرکزی رگبار متوسط تا سنگین باران برخی نقاط تگرگ همراه با رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها، طغیان رودخانه‌های فصلی و پرآب شدن سد‌ها و کاهش محسوس دما خواهد شد.

او افزود: براساس پیش بینی‌ها برای شمال استان نیز در این مدت احتمال بارش‌های پراکنده و تندباد موقتی دور از انتظار نیست و فردا یکشنبه نیز بارش‌ها با شدت کمتر در نیمه جنوبی استان و ارتفاعات مرکزی پیش بینی می‌شود.

اوادامه داد: از روزشنبه تا صبح دوشنبه روی سواحل و دریا رگبار و رعدوبرق با احتمال وقوع تگرگ، تند باد لحظه ای، وزش باد شدید شرق تا جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب افزایش ارتفاع موج بین یک تا دو متر، مواج و طوفانی شدن دریا خواهد شد و توصیه می‌شود از تردد شناور‌های سبک و قایق‌های تفریحی کوچک طی این مدت اجتناب شود.

انتهای پیام/ع

دریای عمان مواج 

برچسب ها: هواشناسی ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار