تکواندوکار وزن ۸۰_ کیلوگرم تیم لوازم خانگی کَن:

در شان بازیکنان ایرانی نیست که از چنین هوگو‌هایی استفاده کنند/ بازی در وزن ۸۰- دشواری‌های زیادی دارد

برخورداری گفت: با تلاش‌هایی که سال گذشته کردم به تیم ملی رسیدم، اما امسال تلاشم را بیشترمی کنم تا با بهترین‌های وزن ۸۰_ کیلوگرم در دنیا رقابت کنم.

مهران برخورداری تکواندوکار ۸۰_ کیلوگرم تیم لوازم خانگی کَن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دور جدید لیگ تکواندو اظهار داشت: تمامی تیم‌ها با نهایت توانشان در مسابقات لیگ حاضر شدند و از همان هفته اول جنگنده ظاهر شدند. با این وجود تمامی تیم‌ها می‌دانند که کار سختی در پیش دارند و برخلاف گذشته که یک تیم ۳، ۴ بازیکن ملی پوش داشت، امسال بازیکنان تیم ملی در تیم‌های مختلفی بازی می‌کنند و می‌توان گفت تقسیم قدرت صورت گرفته است.

برخورداری درباره بازی های خود در ۲ هفته ابتدایی لیگ گفت: برخی بازیکنان را برای اولین بار در لیگ می‌بینم، اما خیلی خوب بازی می‌کنند. نخستین بازی من برابر تکواندوکار تیم فرمانیه بود، حریفم بازیکن عنوان دار و باتجربه‌ای بود و خوشبختانه با ارائه یک بازی خوب توانستم در بازی اول به پیروزی برسم. بازی دوم نیز برابر پالایش نفت آبادان بود که این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتم.


بیشتر بخوانید: عسگری: بازیکنان بزرگی از مسابقات لیگ به تیم ملی رسیدند/ پس از کسب سهمیه، برای مدال المپیک برنامه ریزی می‌کنیم


تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم تیم کَن درباره شرایط سنی خود و هم تیمی هایش عنوان کرد: تیم ما امسال با بازیکنان خیلی جوانی در لیگ بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم میانگین سنی من و هم تیمی هایم بیشتر از ۱۹ سال باشد. قطعا در آینده از بازیکنان تیم کَن چیز‌های بیشتری خواهید شنید.  

برخورداری که در مسابقات جهانی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان بود، درباره انگیزه اش برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی گفت: در مسابقات جهانی برابر حریف آلمانی ۱۳۰ بار پا زدم. با تلاش‌هایی که سال گذشته کردم به تیم ملی رسیدم، اما امسال تلاشم را بیشترمی کنم تا با بهترین‌های وزن ۸۰_ کیلوگرم در دنیا رقابت کنم. هرچند بازی در این وزن دشواری‌های زیادی دارد و حریفان قدرتمندی در این وزن بازی می‌کنند، اما من هم برای آن‌ها حریف سرسختی هستم و مطمئنا برابر من کار سختی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:خلیفه: برخی بازیکنان به دلیل شرایط مالی تیم، از ما جدا شدند


او ضمن انتقاد از هوگوهای مورد استفاده بازیکنان در لیگ عنوان کرد: امیدوارم از نظر امکانات شرایطمان بهتر شود، زیرا در شان تکواندوی ایران نیست که از هوگو‌های فعلی استفاده شود و فکر می‌کنم وقت آن رسیده که از هوگو‌های دیدو استفاده کنیم.

انتهای پیام/

انتقاد ملی پوش تکواندو از هوگوهای مورد استفاده در مسابقات لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار