طی ۶ ماهه نخست امسال؛

کشفیات مواد مخدر ۱۲ درصد افزایش یافته است

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش بیش از ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور توسط نیروی انتظامی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسین اشتری ظهر دوشنبه در دیدار با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه در صحنه حاضر است و در اقصی نقاط کشور حضور فعال دارد.

او تعداد و تنوع مأموریت‌ها را در نیروی انتظامی بسیار گسترده دانست و افزود: نیروی انتظامی طرح‌های مختلفی را در زمینه‌های عفاف و حجاب، تأمین امنیت مردم، نظارت ویژه بر اماکن و معابر، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با هنجارشکنان و مبارزه با مواد مخدر در حال اجر دارد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: سال گذشته ۸۷۵ تن مواد مخدر از قاچاقچیان و افراد بزهکار کشف و ضبط شد که ۸۵۰ تن از این موارد مخدر در حوزه کشفیات نیروی انتظامی بوده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۴ برابری زائران اربعین/ صدور گذرنامه اربعین ۸۰ درصد افزایش یافت


او با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است، افزود: متأسفانه کشت خشخاش بعد از حضور آمریکا در افغانستان بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و این امر باعث افزایش قاچاق مواد مخدر در کشور شده است، اما نیروی انتظامی با تمام توان به مقابله با قاچاق پرداخته است.

سردار اشتری تصریح کرد: خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) یکی دیگر از فعالیت‌های نیروی انتظامی است که اقدامات بسیاری در این زمینه در حال انجام است.

او با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی برای رفع خلأ‌های موجود در مسیر حرکت زائران حسینی (ع) افزود: حضور با عظمت نیروی انتظامی در صحنه نشانگر عظمت و اقتدار این نیرو است.

 

افزایش کشفیات مواد مخدر در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.