انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین + تصاویر

شرکت استون مارتین تصاویری از خودروی Vantage Roadster که در بهار سال آینده معرفی می‌شود را منتشر کرد.

انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت استون مارتین پیش از معرفی و عرضه رسمی خودروی Vantage Roadster تصاویری از این اتومبیل را منتشر کرد. این تصاویر نمایی کلی از این خودرو و تا حدودی قسمت‌های مختلف بدنه را نشان می‌دهد. استون مارتین برای آزمایش خودروی خود و انجام تست‌های میدانی آن را به کشور استرالیا منتقل کرده است.


بیشتر بخوانید: خودروی Aston Martin DBX، اتومبیل ۵۵۰ اسب‌بخار استون مارتین + تصاویر


به گفته مدیران استون مارتین این خودرو در اوایل بهار سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترسی مشتریان قرار می‌گیرد. برخی از کارشناسان خودرو با در نظر گرفتن ویژگی‌های ظاهری و مشخصات فنی Vantage Roadster آن را رقیب اصلی اتومبیل پورشه 911 Cabriolet می‌دانند. رقابت این دو خودرو می‌تواند بسیار جذاب باشد و علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جلب کند.

انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین +تصاویر

معرفی کوپه جذاب استون مارتین در بهار ۲۰۲۰

مهندسان استون مارتین طراحی پیچیده‌ای برای ساخت سقف متحرک این خودرو کوپه در نظر گرفته‌اند. تلاش زیادی صورت گرفته است که علاوه بر کاهش وزن این سقف، به سرعت بتوان آن را باز یا بسته کرد. وجود سقف متحرک در این اتومبیل علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر خودرو، کارایی بسیار زیادی دارد و در شرایط گوناگون به راحتی هرچه بیشتر راننده و دیگر سرنشین خودرو کمک می‌کند.

انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین +تصاویر

وزن کلی خودروی Vantage Roadster استون مارتین هزار و ۵۳۰ کیلوگرم است و تنها در عرض ۳ ثانیه از لحظه شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت کوپه‌ محبوب استون مارتین برابر ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است. این اتومبیل دارای موتور V8 دوقلوی توربو با ظرفیت ۴.۰ لیتر و قدرتی به میزان ۵۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۸۵ نیوتن‌متر است.

انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین +تصاویر

خودروی جدید استون مارتین علاوه بر جعبه دنده‌ی خودکار به گیروکس ۷ سرعته دستی نیز مجهز شده است و با عملکردی فوق‌العاده انرژی موتور را به چرخ‌ها منتقل کرده و شرایط لازم برای رسیدن به حرکت سرعت را فراهم می‌سازد. استون مارتین قیمت اتومبیل Vantage Roadster را ۱۸۴ هزار و ۹۹۵ دلار اعلام کرده است.

انتهای پیام/ 

استون مارتین کوپه Vantage Roadster را بهار ۲۰۲۰ عرضه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار