راه‌اندازی ۵۵ مرکز نیکوکاری تا پایان امسال در کرمان

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تکیه عباسعلی در کرمان خبر داد و پیش‌بینی کرد: تا پایان امسال ۵۵ مرکز نیکوکاری دیگر در استان کرمان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سهراب روستایی، قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و انفاق، تقویت ارتباطات محله و همبستگی‌های اجتماعی، ارتقا عبادات اجتماعی، ارتباط مناسب بین نیازمندان و توانمندان، کاهش بی‌تفاوتی‌ها نسبت به یکدیگر و تقویت مسئولیت اجتماعی ازجمله اهداف مراکز نیکوکاری اعلام کرد و گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی محله مبنا، واگذاری امور اصلی به مردم و توازن تعادل محله‌های توانمند و نیازمند از دیگر اهداف مراکز نیکوکاری است.

او با اشاره به اینکه همه نیاز‌های محرومان مادی نیست افزود: نیرو‌های افتخاری می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری در امور متعدد ازجمله انجام امور جاری و اداری، امور فناوری، امور مددکاری و مشاوره، امور اشتغال، کارآفرینی، بهداشت و درمان مشارکت‌های مردمی، ازدواج و همچنین امور مسکن و ساختمان به محرومان خدمات ارائه دهند.

روستایی افزود: مراکز نیکوکاری تشکیلاتی کاملا مردمی است که کمک‌های مردمی را به طور مستقیم به نیازمندان می‌رساند و هیچ بار مالی برای این نهاد ندارد و کمیته امداد تنها بر این مراکز نظارت داردوپیش‌بینی می‌شود در آینده کلیه خدمات امداد به مردم به مراکز نیکوکاری واگذار شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۳۵ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده است افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال نیز ۵۵ مرکز نیکوکاری دیگر در استان کرمان راه‌اندازی شود. از ۱۳۵ مرکز نیکوکاری ۱۸ مرکز در شهر کرمان راه‌اندازی شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان در شش ماهه نخست امسال ۲۱ میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به محرومان و نیازمندان استان کمک کردند.
انتهای پیام/ی

از ۱۳۵ مرکز نیکوکاری ۱۸ مرکز در شهر کرمان راه‌اندازی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار