در آستانه برگزاری انتخابات مجلس با تشویش کنندگان اذهان عمومی مقابله می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به فضا‌های مجازی و کاربران این فضا‌ها گفت: با توهین‌کنندگان و تشویش کنندگان اذهان عمومی به‌شدت مقابله خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فضای مجازی جولانگاه تخریب‌کنندگان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ولی الله حیاتی پیش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اسفراین دارای پیشینه تاریخی است که مشاهیر و مفاخری زیادی در تاریخ این مملکت نقش‌آفرینی کرده‌اند و این شهرستان دارای مردمانی بزرگ و مظهر غیرت و شجاعت بوده و در عرصه‌های مختلف انسان‌های فرهیخته در حوزه‌های مختلف تربیت‌کرده است.

حیاتی افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند گفتگوی سیاسی هستیم، زمانه امروز ما متفاوت‌تر از زمان‌های دیگر است و همه باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم، زیرا در شرایط ویژه‌ای قرارگرفته‌ایم که تمام استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده و با راه انداختن تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی که معیشت مردم را نشانه گرفته است.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در تلاش است تا با دمیدن یاس و ناامیدی در جامعه مشارکت مردم ما را در انتخابات کم‌رنگ کند و همه ایران باید در مقابل این تفکرات پلید دشمن صف‌آرایی کنند و کسانی می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند که دغدغه نظام رادارند و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه تلاش می‌کنند و اگر همه ما امروز برای اعتلای میهن اسلامی ید واحده نشویم فردا مورد شماتت آیندگان قرار خواهیم گرفت.

او اظهار کرد: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باکسانی که بخواهند پول‌های کثیف را وارد عرصه انتخابات بکنند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ر

در آستانه برگزاری انتخابات مجلس با تشویش کنندگان اذهان عمومی مقابله می‌کنیم

برچسب ها: استانداری ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.