فیصل مقداد: از تمام سرزمین‌های سوری دفاع خواهیم کرد

معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به تصمیم ترکیه برای انجام حملاتی جدید به خاک کشورش تاکید کرد دمشق از تمام سرزمین‌های سوری دفاع خواهد کرد و اجازه اشغال ذره‌ای از خاک خود را نخواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به تصمیم ترکیه برای انجام حملاتی جدید به خاک سوریه در منطقه شرق فرات در مصاحبه با روزنامه «الوطن» گفت: اگر ترکیه تجاوزی را به خاک سوریه انجام دهد با قدرت دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک کشور به اشغال درآید. آنها نباید خود را به مهلکه بیندازند، چراکه ما برای دفاع از خاک و مردم خود آمادگی کامل داریم.

مقداد در پاسخ به سوالی در مورد عقب نشینی نیروهای آمریکایی از مناطق مرزی و عدم حمایت از کردها تصریح کرد: هر کسی برای وطن خود مخلصانه عمل نکند و آن را ارزان بفروشد روزی می رسد که به زباله دان تاریخ انداخته می شود. ما بارها در این خصوص هشدار داده و تاکید کرده بودیم که هر کس خود را در آغوش بیگانگان قرار دهد آن بیگانه او را دور خواهد انداخت و امروز این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: به آنان می گوئیم شما همه چیز را از دست داده اید و نباید دیگر خود را از دست بدهید. وطن از تمام فرزندان خود استقبال می کند و ما می خواهیم مشکل تمام سوریه را به دور از خشونت حل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار