فعالیت آشپزخانه موکب دزفول در مرز چذابه

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: فعالیت آشپزخانه موکب این شهرستان در پایانه مرزی چذابه برای ارائه خدمات به زائران اربعین آغاز گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: آشپزخانه موکب بزرگ این شهرستان در مرز چذابه فعال شده که در مرحله نخست بالغ بر ۲ هزار پرس غذا در هر وعده توسط این موکب بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌شودکه با توجه به امکانات و توانایی‌های موجود قطعا این آشپزخانه می‌تواند تا ۵ هزار پرس غذا در هر وعده طبخ، بین زائران توزیع کند.

او افزود: دزفول به عنوان معین شهرستان دشت آزادگان تعیین شده که امیدوارهستیم با همکاری اعضای ستاد اربعین و همدلی تمامی دستگاه‌ها و ادارات بتوانیم خدمات قابل قبول و ارزشمندی همچون سال‌های گذشته در مرز چذابه ارائه دهیم.

حیدری بیان داشت: مواکب دزفول در مرز از نظر فیزیکی و سرویس دهی به شرایط صد در صد مطلوب رسیدند، مقدمات برگزاری این برنامه پرشور نیز که طی چند روز اخیر جلسات و هماهنگی‌هایی برای آن صورت گرفته نیز انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن بیان اینکه مردم، خیرین و مدیران واحد‌های تولیدی دزفول کمک‌های قابل توجهی به ستاد اربعین و موکب شهرستان کرده اندتصریح کرد:  برای ادامه این روند مطلوب همچنان نیازمند تداوم کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین هستیم.

این مقام مسئول گفت: ستاد اربعین شهرستان در کنار مواکب ۲۱ گانه‌ای که در مرز چذابه دارد یک خیمه گاه بزرگ و مجهز نیز پیش بینی کرده که این خیمه گاه ظرف روز‌های آینده به همت شهرداری و سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان به صورت کامل آماده خدمت رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

طبخ عذا برای زائران اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.