مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها مطرح کرد:

بی تاثیری تحریم ها در حوزه ایمنی

حسین زاده گفت: شرایط اقتصادی سخت ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا علیه کشورمان، تاثیری بر صنایع مختلف و حوزه ایمنی نداشته است.

گردهمایی سازمان‌های امداد رسان کشوربهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط کار گفت: امسال ۷۰ شرکت از ایران و کشور‌های خارجی در فضایی بالغ بر ۷ هزار مترمربع در ۳ سالن، نمایشگاه ایمنی و بهداشت را برگزار می‌کنند و نمایندگانی از سازمان آتش نشانی، سازمان امدادونجات، جمعیت هلال احمر، سازمان مدیریت بحران، سازمان دهیاری‌هاو شهرداری‌ها و انواع سازمان‌هایی که درگیر مباحث امدادی و ایمنی کشور نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

او با اشاره به شرایط اقتصادی سخت ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا علیه کشورمان و تاثیر آن بر صنایع مختلف و حوزه ایمنی افزود: علیرغم این سختی‌ها این نمایشگاه طبق اعلام مجری و برگزار کننده، امسال ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته شرکت کنندگان رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه آنوگا، فرصتی مناسب برای توسعه صادرات مواد غذایی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در این نمایشگاه تولید کننده و مصرف کننده با اطلاع از فعالیت یکدیگر فرصتی برای انعقاد تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های مختلف می‌یابند و با برگزاری جلسات B۲B می‌توانند بر رونق کسب و کار در این حوزه بیافزایند.

او گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی ومدیریت بحران و امداد ونجات از فردا پنجشنبه کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران آغاز می‌کند و تا ۲۱ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن‌های ۲۷، ۷ و ۲۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/
 

رشد ۶۰ درصدی پنجمین نمایشگاه ایمنی و بهداشت نسبت به دوره‌های قبل

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار