مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد؛

فراخوان رانندگان خودرو‌های شخصی برای دریافت مجوز سرویس مدرسه/ استفاده از ظرفیت رانندگان خانم برای سرویس مدارس دخترانه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از فراخوان رانندگان خودرو‌های شخصی برای دریافت مجوز سرویس مدرسه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مرتضی عزتی،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم  با اشاره به راه‌اندازی سامانه سپند برای سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: دو سال بود که این سامانه ابلاغ می‌شد و امسال از سوی وزارت کشور عنوان شد که اولیا باید در این سامانه ثبت‌نام کرده و مدیر مدرسه تاییدیه ارسال کرده و این تاییدیه به شرکت حمل و نقل ارسال شده و سپس سرویس مدارس فعال شود.

او با بیان اینکه راه‌های زیادی برای ثبت‌نام در سامانه سپند تعیین شده است، گفت: در آینده رصد آنلاین و مستمر سرویس‌ها از طریق این سامانه محقق خواهد شد و کنترل از سوی نیرو‌های راهور نیز سهل‌تر خواهد شد.

عزتی با تاکید بر اینکه امسال در هیات دولت مصوب شده که کلیه افرادی که گواهینامه پایه سه دارند و دو سال از صدور گواهینامه می‌گذرد می‌توانند خدمات حمل و نقل عمومی ارائه کنند، گفت: این امکان فراهم شده که این افراد به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و تاکسی دریافت کرده و با همین گواهینامه کار کنند و اگر هم می‌خواهند سرویس مدرسه بگیرند با ماشین شخصی خودشان می‌توانند به سازمان مراجعه کرده و سرویس مدرسه بگیرند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: از همه بانوانی که گواهینامه پایه سه و خودرو شخصی دارند دعوت می‌کنیم که برای سرویس مدارس دخترانه به سازمان مراجعه کرده و از این امکان بهره‌مند شوند.

منبع : فارس

انتهای پیام/ش

دعوت از رانندگان خودروهای شخصی برای دریافت مجوز سرویس مدرسه در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.