استاندار خراسان رضوی:

در حوزه اقامتی ظرفیت مناسبی در مشهد داریم

استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه اقامتگاه های گردشگری، ظرفیت مناسبی برای زائران در مشهد فراهم شده است.

در حوزه اقامتی ظرفیت مناسبی در مشهد داریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در همایش سرمایه‌گذاری گردشگری منطقه شرق کشور با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در مشهد گفت: به دلیل وجود بارگاه منور رضوی، این شهر دارای زائران و گردشگران بسیاری است و میزبان افراد مختلف از سایر استان‌ها و کشور‌ها هستیم، بارگاه امام هشتم (ع) بزرگترین امتیاز ما در گردشگری بوده و زائران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

او تصریح کرد: شهدای نامدار فرصت بسیار خوبی برای ادیبان نسل جدید ایجاد کردند، همچنین فضا‌های گردشگری و تفریحی موجود در خراسان رضوی از دیگر امتیاز‌های این استان است، شرایط خوبی در زمینه سرمایه گذاری فراهم شده و امید است با همت نمایندگان مجلس قوانین دست و پاگیر اداری موجود از بین برود و رتبه استان در سرمایه‌گذاری ارتقاء یابد.
 
سید حمایت میرزاده  رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: در نخستین سفر فراکسیون گردشگری تعاملات مطلوبی صورت پذیرفت.

او تصریح کرد: اقدامات مطلوبی توسط اداره کل گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی صورت پذیرفته و این ارگان از ابتدای فعالیت خود بسیار پرکار بوده است، امید است این فعالیت از سوی آن‌ها استمرار داشته باشد و شاهد پیشرفت‌های روزافزون آن‌ها باشیم.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید در برخی از حوزه‌ها بازخواستی داشته باشد و به مطالعات مردم رسیدگی کند، گردشگری می‌تواند جایگزینی برای نفت باشد، مجلس وظیفه قانون‌گذاری را دارد، هیچ قانونی در حال حاضر مشکل ساز نشده و نباید لغو شود، بلکه باید تغییراتی در آن‌ها ایجاد شود.
 
انتهای پیام//ز.م
 

همایش سرمایه‌گذاری گردشگری منطقه شرق کشور با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.