وکلای فرد افشاگر پرونده رسوایی تازه رئیس جمهور آمریکا درخواستی را برای شهادت مکتوب به مجلس نمایندگان این کشور ارائه کرده اند.

افشاگر پرونده رسوایی اوکراین گیت به دنبال شهادت غیرحضوری در کنگره استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، افشاگر پرونده رسوایی اوکراین گیت از مجلس نمایندگان آمریکا خواست تا شهادت خود را به جای حضوری به صورت مکتوب ارائه کند.

نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد وکلای فرد افشاگر که از مقامات سابق دولتی آمریکا بوده، این درخواست را به مجلس نمایندگان این کشور ارائه کردند. منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند کمیته‌های اطلاعاتی مجلس نمایندگان و سنای آمریکا هنوز به درخواست وکلای این فرد پاسخ نداده است.

بنا به نوشته هیل، بسیار غیرمعمول است که شاهدان بتوانند به صورت مکتوب شهادت دهند.

به تازگی افشاگری ناشناس اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار