هت تریک در تساوی‌ها در هفته هشتم لیگ آزادگان

روز نخست از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز جمعه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز نخست از هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال امروز جمعه ۱۹ مهر ماه با برگزاری هشت دیدار در شهر‌های مختلف ایران به پایان رسید. در روز اول این هفته سه بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

فجر سپاسی ۲ -  سرخپوشان پاکدشت یک

تیم فجر سپاسی در هفته هشتم با تفاضل یک گل از سد حریف پاکدشتی خود گذشت و با کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. سرخپوشان هم با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفتند.

خوشه طلایی ساوه ۴ -  آرمان گهر یک

در پُر گل‌ترین بازی هفته تیم خوشه طلایی با چهار گل از سد حریف خود گذشت و با ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم آرمان گهر هم با کسب ۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم حضور دارد.

نود ارومیه ۲ -  ملوان بندر انزلی یک

تیم نود ارومیه در خانه سه امتیاز بازی مقابل ملوان را کسب نمود و با کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. تیم ملوان هم با ۲ امتیاز در جایگاه هفدهم قرار دارد و کماکام خطر سقوط به لیگ دسته ۲ این تیم را تهدید می‌کند.

مس رفسنجان ۴ -  داماش گیلان صفر

مس رفسنجان در دیداری پر گل تیم داماش را از پیش رو برداشت و با ۱۸ امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار گرفت. داماشی‌ها با این باخت در جایگاه یازدهم لیگ ایستادند.

گل ریحان البرز یک -  مس کرمان یک

تیم‌های گل ریحان البرز و مس کرمان در هفته هشتم هر کدام به کسب یک امتیاز از بازی رضایت دادند. با این نتیجه گل ریحان با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. مس کرمان هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

سپیدرود رشت یک -  رایکا بابل یک

بازی سپیدرود رشت و رایکا بابل بدون به ثمر رسیدن هیچ گلی به پایان رسید. سپیدرود با این نتیجه در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت و تیم رایکا هم در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

بادران تهران صفر -  آلومینیوم اراک یک

در هفته هشتم آلومینیوم توانست با یک گل از سد صدرنشین یگ آزادگان عبور کند. تیم بادران تهران با این شکست از جایگاه نخست جدول به رتبه ششم سقوط کرد.

استقلال خوزستان یک - قشقایی شیراز یک

استقلال خوزستان و قشقایی شیراز در هفته هشتم به نتیجه تساوی رضایت دادند.


بیشتر بخوانید: بهتر است مربیان درباره تیم‌های خودشان صحبت کنند/ در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.