بسته اخبار حوادث ۲۰ مهرماه ۹۸؛

کشف ۲۰ فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق کشور / توقیف۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان/تکذیب خبر شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی در محور سراوان -خاش

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه بیستم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق کشور / توقیف۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه بیستم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاق سوخت در زاهدان 

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف محموله ۹۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در زاهدان خبر داد.

سردارمحمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده فرآورد‌های نفتی توسط اعضای سازمان یافته یک باند قاچاق به مرز‌های جنوب شرق کشور، با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق آغاز که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این افراد به صورت سازمان یافته اقدام به خرید گسترده محصولات نفتی از استان‌های مرکزی و انتقال آن به مناطق مرزی جنوب شرق و سپس کشور پاکستان می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات با رصد اطلاعاتی پلیس مشخص شد اعضای این باند با ۳ دستگاه تریلی به سمت زاهدان در حرکتند.

سردار قنبری گفت: با اطلاعات به دست آمده تیم‌های نامحسوس پلیس با کنترل محور نصرت آباد-زاهدان خودرو‌ها را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متوقف کردند.

او با اشاره به کشف ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این ۳ خودرو تریلی خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با تاکید بر لزوم برخورد جدی با قاچاق کالا برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی و لزوم همکاری تمامی دستگاه اجرایی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد بدون مماشات با اخلاگران اقتصادی و قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

خبر شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی در محور سراوان -خاش تکذیب شد

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت دو نفر از ماموران انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در محور سروان -خاش که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را تکذیب کرد.

سردار احمد طاهری گفت: خبر شهادت دو نفر از ماموران انتظامی در محور خاش به سراوان که در برخی شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

او افزود: برخی شبکه‌های اجتماعی خبر جعلی را بدون اطمینان از صحت و سقم آن، تنها کپی کرده و در فضای مجازی بازنشر دادند که انتشار این خبر جعلی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

کشف ۲۰ فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق کشور

با تلاش شبانه روزی پلیس ۸ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۲ فقره سرقت کشف شد.

سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه طی یک هفته گذشته ۸ نفر از عاملان سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

او  افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و خاش با هماهنگی‌های قضائی طی هفته گذشته این سارقان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۲ فقره سرقت مسلحانه منزل، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، ۳ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف مغازه و یک فقره سرقت به عنف وجه نقد اعتراف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مجروح در سانحه رانندگی حادثه در زاهدان/حال یک نفر از مجروحین وخیم اعلام شده است

راشدی مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت ساعتی قبل براثر برخورد خودروی پرایدو پژو در بلوارپرستارحدفاصل فرهنگ ۴نفر مصدوم شدند.

راشدی افزود وضعیت یکی از مصدومان وخیم اعلام شده است.

او گفت مصدومان با٤دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) منتقل شدند.

پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از اجرای طرح ساماندهی صنوف و پلمب ۸ واحد صنفی متخلف دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ احمد آذرکیش گفت: مأموران نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی روز گذشته به صورت غیر مترقبه از ۳۵ واحد صنفی در سطح شهرستان سراوان بازدید و نسبت به توجیه، ارشاد و آگاه سازی متصدیان واحد‌ها در خصوص رعایت مقررات صنفی اقدام کردند.

او  افزود: از این تعداد بازدید، ۸ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین ومقررات پلمب و برای ۱۹ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ صادرشد.

سرهنگ آذرکیش تخلفات اصلی این واحد‌های صنفی را نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی، عدم رعایت قوانین و مقررات برشمرد و افزود: در صورتی که سایر واحد‌های صنفی در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کشف بیش از ۱.۵ تن شاهدانه قاچاق از یک دستگاه وانت تویوتا

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف بیش از ۱.۵ تن شاهدانه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت تویوتا خبر داد.

احمد آذرکیش  اظهار کرد: روز گذشته ماموران بخش انتظامی بم پشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن یک تن و ۵۱۲ کیلوگرم شاهدانه قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی سراوان با اشاره اینکه ارزش شاهدانه‌های قاچاق ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: خودرو وانت توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار