دانشکده علوم پزشکی نیشابور برای نخستین بار در کشور کارگاه آموزشی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان به روش گراف را برگزار می کند.

کارگاه بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان در نیشابور برگزار می شوداباصلت برجی معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با توجه به برنامه‌های تحوّل و نوآوری در آموزش، به ویژه بسته‌های مرجعیت علمی و آینده نگری، بین المللی سازی آموزش، آموزش پاسخ گو و در راستای توسعه دانش و استفاده از تجربیات علمی و دانشگاهی در تعامل با اساتید و صاحب نظران دانشگاه‌های داخل و خارج کشور برای نخستین بار در کشور اقدام به برگزاری کارگاه بین المللی آموزشی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان به روش گراف توسط پروفسور گراف می‌کند.

او ادامه داد: در کارگاه بین المللی مفصل هیپ نوزادان، دکتر مهرزاد مهدیزاده، دکتر محمد شمس شرق (متخصص کودکان در کشور سوییس) حضور خواهند داشت و در این کارگاه در کنار ترجمه کتاب سونوگرافی هیپ نوزادان که توسط انتشارات دانشکده علوم پزشکی نیشابور چاپ شده است، برای پزشکان متخصص ارتوپدی، رادیولوژی و اطفال، به منظور بازبینی آناتومی مفصل ران نوزادان و تکنیک صحیح سونوگرافی به روش گراف بسیار مفید خواهد بود و دارای امتیاز بازآموزی برای گروه‌های تخصصی مذکور می‌باشد.

برجی افزود: کارگاه بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان به همّت دانشکده علوم پزشکی نیشابور و اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سه روز متوالی سه شنبه تاچهارشنبه بیست و یکم تا بیست و سوم آبان برگزار در نیشابور می شود.
 
انتهای پیام// س. ح
 
 

برگزرای کارگاه بین الملی مفصل در نیشابور

 

 


علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.portal.nums.ac.ir/hip۲۰۱۹.html مراجعه نمایند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.