معاون سیاسی وزیر کشور وارد سمنان شد

معاون سیاسی وزیر کشور در قالب نوزدهمین سفر استانی با استقبال استاندار و سایر مسؤولان وارد سمنان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در جریان نوزدهمین سفر استانی جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور که به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، علاوه بر تجدید میثاق با شهدای این استان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، برگزاری جلسه ستاد انتخابات، نشست ویژه با دبیران احزاب استان، نشست هم‌اندیشی با معتمدان، برگزیدگان و نمایندگان گروه‌ها و اقشار استان نیز در برنامه قرار گرفته است.

سفر استانی عرف با تجدید میثاق با شهدای والامقام استان سمنان آغاز شده است و با رویکرد ارزیابی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان و دیدار و هم‌اندیشی با جمع کثیری از معتمدان و نمایندگان اقشار مختلف مردم استان برگزار می‌شود.

همچنین جلسه ویژه مدیرکل سیاسی وزارت کشور با نمایندگان و اعضای احزاب و گروه‌های سیاسی استان سمنان نیز در جریان این سفر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور را در این سفر، حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور و سیداسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور همراهی می‌کنند.

سفر‌های استانی معاون سیاسی وزیر کشور با هدف ارزیابی و بررسی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان و همچنین هم‌اندیشی با معتمدان و نمایندگان احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

 بررسی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان سمنان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.