فرهادی زاد: ورزش محیط بسیار امنی برای بانوان است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت:حضور گسترده و بدون حاشیه تماشاگران زن در استادیوم آزادی در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج نشان داد ورزش محیط امنی برای بانوان است.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان  گفت: ابتدا وظیفه داریم از حضور بی نظیر تمام بانوان که با حفظ شان یک زن مسلمان در  بازی ایران و کامبوج حضور پیدا کردند و به تشویق تیم ملی کشورشان برای کسب نتیجه مطلوب پرداختند تشکر کنم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین باید از تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های دست اندرکار مختلف در این موضوع همچنین از تمامی نهاد‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر تشکر کنم. حمایت بسیار ارزشمند وزیر ورزش و جوانان که با ایجاد شرایط و فضا‌های مورد نیاز مقدمات این کار را فراهم کرد هم بسیار ارزشمند بود.

او افزود: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده‌ها به راحتی فرزندان جوان و نوجوان حتی نونهال و شیرخوار خود را به این محیط می‌آورند و با همکاری بی نظیر نیروی انتظامی در کمال آرامش یک مسابقه را می‌بینند و بدون هیچ مشکلی به آرامی به خانه‌های خود باز می‌گردند. هیچ مشکل خاصی را برای ورود و خروج بانوان از ورزشگاه ندیدیم و همه چیز در کمال آرامش بود.

فرهادی زاد تاکید کرد: خوشبختانه در گذشته هم بازی‌هایی داشتیم که با حضور بانوان برگزار شده، اما این بار تعداد قابل توجهی از خانم‌ها از اقشار مختلف خانوادگی به ورزشگاه آمده بودند. امنیت و سلامتی که خود تماشاچیان در این بازی ایجاد کردند نشان داد علاقه‌مند به دیدن خود بازی هستند و ما هم وظیفه داریم در ادامه راه شرایط را فراهم کنیم تا این زنجیر قطع نشود.

بازی ایران و کامبوج یک امتحان بزرگ بود

معاون وزیر در پایان تاکید کرد: هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد. روز پنج شنبه یک امتحان بزرگ بود. دختران ما با نظم و انضباط، هیجاناتی را که متناسب با سنشان بود را در فضایی درست تخلیه کردند و در هنگام خروج آرامش کامل داشتند. این آرامش که به جامعه تزریق می‌شود فقط و فقط نتیجه ورزش است.


بیشتر بخوانید: فرهادی زاد: بانوان ما در عرصه‌های بین المللی حضوری فعال دارند/ تبعیض بین ورزشکاران پسر و دختر باید برداشته شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار