نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

ضرورت پرهیز استانداران از جانب داری در انتخابات / خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است

آیت الله شاه چراغی گفت: خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است و بی طرفی استانداران در انتخابات یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور  ضمن بیان اینکه خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است، گفت: استانداران باید بی طرفی را رعایت کرده و از کاندیدا‌ها فاصله داشته باشند.

او با اشاره به مهم بودن انتخابات، افزود: باید موضوع مهم اخلاق در انتخابات رعایت شود و به مردم و کاندیدا‌ها رعایت اخلاق توصیه شود.

نماینده ولی فقیه در استان از کاندیدا‌ها خواست: در اعلام برنامه‌های خود، از وعده‌های غیرعملی که به دور از اخلاق است پرهیز کنند.

آیت الله شاهچراغی از استاندار سمنان به واسطه همراهی و همدلی خوب و پیگیری امورات استان تقدیر و اظهار داشت: استاندار سمنان مورد اطمینان هستند و اطمینان داریم که انتخابات در استان ما به خوبی برگزار خواهد شد.

او با تقدیر و تشکر از وزیر کشور گفت: وزیر کشور تا کنون عملکرد مناسبی در انتخابات داشته است و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشورنیز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شرایط جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات آماده است.

او با بیان اینکه انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و همراه با افزایش مشارکت مردم باشد افزود: انتخابات باید سالم و بی طرفانه و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود؛ و رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ستاد انتخابات استان سمنان نیز تشکیل شده و شرایط و امورات مورد نیاز در استان جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا است.

انتهای پیام / م

 موازین اخلاقی در انتخابات رعایت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار