عصبانیت شبکه‌های وهابی از حضور پرشکوه شیعه و سنی در پیاده‌روی اربعین + فیلم

حضور چشمگیر زوار حضرت سیدالشهداء(ع) از سراسر جهان در مراسم راهپیمایی اربعین امسال، عصبانیت شبکه‌های ماهواره‌ای وهابی را در پی داشته است.

عصبانیت شبکه‌های وهابی از حضور پرشکوه شیعه و سنی در پیاده‌روی اربعین + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در ایام اربعین به سر می‌بریم؛ روزهایی که شاهد حضور بی‌نظیر و چشمگیر زائران حضرت امام حسین(ع) در مسیر نجف تا کربلا هستیم. میلیون‌ها زائر و عاشقی که با پای پیاده در این مسیر قدم گذاشتند تا هر یک قطره‌ای از این دریای عظیم باشند.

این حضور و حماسه باشکوهِ هرساله، مطمئنا موجب آشفتگی دشمنان اسلام و تشیع است؛ دشمنانی از قبیل آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین جریان وهابیت به سردمداری رژیم سعودی که با دیدن این جلوه عظیم از شکوه تشیع و غلیان عشق به اهل بیت(ع) در میان مردم جهان، به شکست کشیده شده‌اند.


بیشتر بخوانید: تصویر هوایی از حضور زوار در کربلا + فیلم


برای درک بهتر این موضوع که حضور میلیون‌ها زائر حضرت امام حسین(ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین، تا چه اندازه موجب عصبانیت وهابیون مزدور شده است، ویدئوی زیر را که با عنوان "عصبانیت شبکه‌های وهابی از حضور پرشکوه شیعه و سنی در پیاده‌روی اربعین" در فضای مجازی در حال انتشار است، می‌توانید در ادامه  مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
وهابیهای نجستر ازسگ وخوک!حق تان است که از ناراحتی بمیرید وبه زودی پیش ارباب تان در قعر جهنم نایل شوید،ای شیطان های انسان نما،ای حیوانات درنده خون آشام !خداوند به زودی روی زمین را از لوث وجود شما وکفتار پیر آل یهود تطهیر نماید.ل عنت خدا بر شما وابن عبد العزیز.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
.به کوری چشم دشمنان اهلبیت (ع)هرسال بیشتر از سال قبل مسلمان های جهان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت خواهند کرد،تاداغی باشد بر دل کوردلان تکفریهای داعش. اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
تا کوررر شود هر آنکه نتوان دید
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد رضا خانی کروکی
۱۷:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام من چند سال میرم کربلا تو ستا موکب فعالیت دارم هرکدام چند ۱۰۰ نفر نیر عاشق داریم بخدا قسم به خود امام حسین علیه السلام قسم دیدم دکتر مهندس بازاری وغیره جوری کار میکنند برای برپایه موکب قسم می خورم برای بچه‌ها ی خودش این جور کار نمیکنندمن خودم امسال بدلیل مشکل مالی نتوانستم برم ولی بخدا از پای تلویزیون تکان نمی خورم میگم شاید خطای کردم که امام حسین علیه السلام من نطلبید ممنونم از سایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
شبکه وهابی از حرص بمیر
Iran (Islamic Republic of)
دههه شتادی
۱۵:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
بمیرید از عصبانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
کاش به من هم زنگ بزنند بگند باید بری کربلا
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۳۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
کاش.خودمون که ازین توفیقها نداریم کاش و ای کاش اطلاعات زنگ میزد و حتی تهدید میکرد که باید بری ...کربلا...کربلا...کربلا.خوشابه سعادت اونایی که رفتن.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
اربعین شور است عشق است
مظهر قدرت خداست
والبته رسواکننده دشمنان خدا