مسئول مهمانسرای موکب حرم حضرت معصومه (س)عنوان کرد؛

۱۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه (س)توزیع شده است

کاظمی گفت:روزانه در موکب حرم مطهر۱۳ هزارغذای تبرکی با مشارکت خادمان ایستگاه‌های صلواتی در میان زائران توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید محمد موسی کاظمی مسئول مهمانسرای موکب حرم حضرت معصومه (س)با اشاره به اینکه امسال نیز موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا از زائران اربعین پذیرایی می‌کند، گفت: تبرکی حرم مطهر در این موکب توسط سه آشپز و ۹ کمک آشپز افتخاری آستان مقدس پخت و در میان زائران اربعین توزیع می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه امسال نیز بیشتر موارد غذایی مورد نیاز مهمانسرا از کشور ایران تهیه شده است، اضافه کرد: هر چند قرار بود از ۱۶ مهرماه خدمت‌رسانی به زائران را آغاز کنیم، اما با توجه به حضور چشم‌گیر زائران در مسیر پیاده‌روی، فعالیت موکب را از چهاردهم مهرماه آغاز و در روز‌های نخست به علت نرسیدن تریلی‌ها موارد مورد نیاز را از عراق تهیه کردیم.

کاظمی از پخت روزانه سه هزار قرص نان توسط خادمان افتخاری آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ یاد کرد و گفت: در موکب آستان مقدس اطعام تازه و داغ در اختیار زائران قرار داده می‌شود تا لذت تبرکی حضرت برای آن‌ها ماندگار باشد.

مسئول مهمانسرای موکب حرم حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها یادآورشد: روزانه در موکب حرم مطهر ۱۳ هزار و ۵۰۰ تبرکی حضرتی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با مشارکت خادمان ایستگاه‌های صلواتی در میان خادمان و زائران توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

توزیع ۱۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در موکب حرم حضرت معصومه (س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.