مسئول اسکان و تغذیه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام عنوان کرد;

امکان اسکان صلواتی شبانه ۱۵ هزار نفر در ایلام

مسئول اسکان و تغذیه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: امکان اسکان صلواتی شبانه ۱۵ هزار نفر در ایلام وجود دارد و این خدمات‌رسانی تا ۲۳ صفر ادامه دارد.

امکان اسکان صلواتی شبانه ۱۵ هزار نفر در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،قاسم حقیقت مسئول اسکان و تغذیه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: در این ایام بسیاری از مردم ایلام خانه‌های خود را در اختیار زائران اربعین برای استراحت می‌گذارند و علاوه بر این در مساجد و تکایا علاوه بر پذیرایی و ارائه غذای گرم، کار‌های فرهنگی نیز برای این مهمانان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین از اول ماه صفر آغاز شده و تا ۲۳ روز ادامه دارد، بیان کرد: در هر مسجد نزدیک به ۱۰۰ نفر از زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌شود.

حقیقت ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای اسکان شبانه زائران در شهر ایلام ظرفیت ۱۵ هزار نفری را داریم که اگر خانه‌های مردمی و چادر‌های بین راهی را نیز در نظر بگیریم این میزان ظرفیت به ۲۲ هزار نفر خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه نذورات مردمی و کمک‌های خیرین و همچنین مساعدت‌های ستاد عتبات عالیات ایلام برای اسکان و تغذیه زائران اختصاص یافته است، اضافه کرد: مردم عزیز استان ایلام می‌توانند برای پذیرایی از زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) با کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ د

امکان اسکان صلواتی زائران  در ایلام

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.