عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

اربعین در واقع ظهور قدرت اسلام و تجلی ولایت است/حضور میلیونی زائران در اربعین دنیا را متحیر کرده است

آیت الله توکل گفت:قدرت تشیع و اهل‌بیت (ع)وخون امام حسین(ع) سبب شده و بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سید رحیم توکل  عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی گفت:اربعین در واقع ظهور قدرت اسلام و تجلی ولایت است.

توکل افزود: در مراسم حج ۲.۵ میلیون نفر شرکت می‌کنند درصورتی‌که این مراسم واجب است، ولی در مراسم اربعین که شرعاً واجب نیست بلکه عشق و شور و ولایت و معرفت سبب حضور میلیونی عاشقان اهل‌بیت (ع) می‌شود.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد:حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین حسینی دنیا را متحیر کرده است، پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ در این مراسم حضور پیداکرده و تجلی قدرت شیعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:قدرت تشیع و اهل‌بیت (ع) و خون امام حسین (ع) سبب شده است و بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

آیت‌الله توکل با اشاره به آثار و برکات حضور میلیونی در مراسم اربعین حسینی عنوان کرد:هنگامی‌که این جمعیت در اربعین حسینی حضور پیدا می‌کند این سؤال برای جامعه جهانی مطرح می‌شود که امام حسین (ع) چه کسی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: حضور میلیونی زائران و شیفتگان اباعبدالله (ع) در مراسم اربعین حسینی سبب می‌شود مردم به تاسی از نهضت حسینی قیام کرده و یاور مظلومین شوند.

انتهای پیام/ح

حضور میلیونی زائران در اربعین حسینی دنیا را انگشت‌به‌دهان کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.