داستان‎های عجیب از هیئت مدیره پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با حواشی عجیب و سوال‎برانگیزی در هیئت مدیره خود مواجه شده است.

داستان‎های عجیب از هیئت مدیره پرسپولیسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز‌های اسفند سال گذشته، وزیر ورزش اقدام به انتخاب و معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کرد. با این حکم، تغییرات بزرگی در تیم ایجاد شد و البته دعوا‌های پشت پرده هم شکل گرفت.

به عنوان مثال، درگیری مهرداد هاشمی و ایرج عرب که کار را به استعفای هاشمی کشاند، بخشی از این ماجرا بود و سپس خبر‌هایی مبنی بر قهر یکی دیگر از اعضا به گوش رسید. عضوی که فکر می‎کرد با کنار رفتن عرب، مدیرعامل باشگاه می‎شود، اما اینطور نشد و او نیز قهر کرد و حدود دو ماه در جلسات شرکت نداشت.

اخباری شنیده می‎شود مبنی بر اینکه اوضاع در هیئت مدیره باشگاه چندان خوب نیست تا حدی که دست محمدحسن انصاری‌‎فرد را برای ایجاد هر تصمیمی بسته است. حتی گفته می‎شود در جلسات هیئت مدیره به صورت مداوم با طرح‎های انصاری‎فرد مخالفت می‎کنند و از سوی دیگر، او به عنوان مدیرعامل حق دفاع از طرح‎های خود را ندارد و از آنجا که عضو هیئت مدیره هم نیست، نمی‎تواند به این طرح‎ها رای مثبت یا منفی بدهد.

گویا اوضاع پس از فوت جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره بدتر از قبل هم شده و اولین اختلاف بین اعضا، رسیدن به پست ریاست هیئت مدیره بود.

باید دید مشکل اصلی کجاست و وزارت ورزش برای حل مشکلات این باشگاه چه راهکاری دارد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار