مدیر هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پدیده خاصی در اغلب مرزهای کربلا نداریم/پیش بینی گرد و خاک برای آسمان کربلا

ضیاییان با اشاره به اینکه پدیده خاصی در اغلب مرزهای کشور نداریم، گفت: البته امروز برای مرز مهران گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای مسیرهای مشرف به کربلا اظهار کرد: امروز برای مرز مهران گرد و خاک پیش بینی می‌شود، اما در سایر مرز‌ها پدیده خاصی نداریم.

وی آسمان نجف را صاف اعلام کرد و گفت: این در حالی است که برای آسمان کربلا وزش باد و گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیاییان ادامه داد: امروز کرمانشاه با ۱۷ درجه سانتی گراد کمترین و شلمچه با ۴۱ درجه سانتی گراد بیشترین دمای مرز‌های مشرف به کربلا را به خود اختصاص داده است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا پدیده خاصی برای شهر‌های نجف و کربلا نداریم، بیان کرد: بنابر آخرین نقشه‌های هواشناسی، فردا برای کاظمین وقوع گرد و خاک و باد و برای ایلام بارش خفیف پیش بینی می‌شود. ضمن آنکه روز پنج شنبه تنها برای ایلام احتمال بارش پراکنده وجود دارد و در سایر نقاط پدیده خاصی پیش رو نیست.


بیشتر بخوانید: کاهش تدریجی دما برای تهران در راه است/پیش بینی غبار محلی در مرزهای شلمچه و خرمشهر


به گفته ضیاییان، روز چهارشنبه برای مرز مهران احتمال وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور افزود: براساس بولتن‌های هواشناسی طی امروز و فردا برای جنوب استان فارس، غرب و ارتفاعات هرمزگان و شرق استان بوشهر احتمال رگبار‌های موقتی همراه با رعد و برق وجود دارد.

ضیاییان با بیان اینکه پدیده خاصی برای استان‌های سواحل دریای خزر طی روز‌های آتی پیش بینی نمی‌شود، اظهار کرد: طی یک الی ۲ روز آینده افزایش دما و از اواخر هفته بتدریج کاهش دما برای استان‌های سواحل دریای خزر انتظار می‌رود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان آسمان تهران را صاف اعلام کرد و گفت: طی یک الی ۲ روز آینده افزایش دما و از روز پنج شنبه مجدد کاهش تدریجی دما برای تهران پیش بینی می‌شود به طوریکه دما تا پایان هفته بین ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.

انتهای پیام/

آسمان پایتخت صاف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار