آغاز آزمایشی پتروشیمی هگمتانه تا پایان سال/ احیا پتروشیمی ابن سینا در دستور کار است

استاندار همدان پتروشیمی با همت سرمایه گذاران فعال و آغاز به کار آزمایشی آن قبل از پایان سال صورت می‌گیرد.

آغاز آزمایشی پتروشیمی هگمتانه تا پایان سال/ احیا پتروشیمی ابن سینا در دستور کار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در حاشیه بازدید از پتروشیمی هگمتانه گفت : با حمایت وزارت نفت، این طرح مجدد با همت سرمایه گذاران فعال شد و آغاز به کار آزمایشی آن قبل از پایان سال صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه به دنبال احیا و اجرایی کردن پتروشیمی ابن سینا نیز هستیم، گفت:  این طرح در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در شهرستان فامنین ساخته می شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه پتروشیمی هگمتانه در فضایی به مساحت ۱۵ هکتار ساخته شده است، ادامه داد: روند ساخت این پتروشیمی فراز و نشیب های فراوانی داشته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در مدیریت استان، تمام حمایت خود را از این طرح به کار می‌گیریم، بیان کرد: در تامین آب برای این پتروشیمی ‌مشکلی نداریم و تاکنون سهمیه سه میلیون متر مکعب برای آن قطعی شده است.

او  بیان کرد: در تامین برق نیز هیچگونه مشکلی نداریم و با تسریع در امور، مطابق برنامه این پتروشیمی شروع به کار می‌کند.

شاهرخی استاندار گفت:راه اندازی ازمایشی تا پایان سال انجام خواهدشد.

پتروشیمی هگمتانه بیش از ۱۵ سال است که تعطیل شده بود، اما با مساعدت‌های همه جانبه قرار است تا بهار ۹۹ مجدد راه اندازی شود تا هم سالانه ۴۵ هزارتن پی وی سی وگرانول تولید وروانه بازار پزشکی کندوبرای دست کم ۲۵۰ نفرهم شغل ایجاد کند.

انتهای پیام/د.ا

افتتاح پتروشیمی هگمتانه در بهار ۹۸

برچسب ها: پتروشیمی ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار