تعاونی‌های غیر فعال و مشکلدار آذربایجان غربی بر روی ریل رونق تولید قرار گرفتند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت:‍ تعاونی های غیر فعال و مشکلدار آذربایجان غربی بر روی ریل رونق تولید قرار گرفتند.

‍ تعاونی غیر فعال و مشکلدار آذربایجان غربی در ریل رونق تولید قرار گرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ابتدای امسال ضمن تلاش برای افزایش کمی تعاونی‌ها با رسیدگی به وضعیت تعاونی‌های غیر فعال و مشکلدار و در راستای حمایت از این بخش اقدامات موثری انجام داده است.

رضا نقی زاده افزود: تشکیل" کمیته‌های تعیین وضعیت و بازسازی تعاونی‌های غیرفعال"، " تعاونی‌های مشکلدار" و " رسیدگی به امور تعاونی‌های مسکن مهر" از اقدامات اساسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در راستای رفع مشکل تعاونی‌ها بود.

او بیان کرد:از ابتدای تشکیل کمیته‌ها که با حضور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل مسکن و شهر سازی و دستگاه‌های ذیربط فراخور ارتباط کاری برگزار می‌شود تاکنون با تشکیل ۳ جلسه کمیته تعاونی‌های غیر فعال و ۸ جلسه تعاونی‌های مشکلدار و از جمله مساکن مهر، ۵۹ تعاونی غیر فعال و مشکلدار در ریل رونق تولید قرار گرفت.

نقی زاده افزود: تلاش می‌شود تا پایان امسال با تشکیل بیش از ۱۲۰ تعاونی جدید و حل معضلات تعداد دیگری از تعاونی‌ها، با توسعه کمی و کیفی در این حوزه مهم از اقتصاد، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید بصورت مطلوبی جامه عمل بپوشد.
 
انتهای پیام/م
 

حل مشکل ‍ تعاونی غیر فعال آذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.